Nike nieuwsbrief

Vrijwel elk bedrijf met een website maakt vandaag de dag gebruik van zogenaamde nieuwsbrieven. Over dit fenomeen wordt nogal verschillend gedacht. Waar de één er mee wegloopt, ziet de ander dit als opdringerige en ongewenste reclame. Over dat laatste kunnen we kort zijn, want ongewenst is vaak niet van toepassing, omdat je in vrijwel alle gevallen zelf akkoord hebt gegeven voor het ontvangen van de nieuwsbrief van bijvoorbeeld een webwinkel. Mocht je het toch storend vinden dat je een nieuwsbrief ontvangt, dan is het simpelweg een kwestie van je voor deze nieuwsbrief afmelden en je ontvangt deze niet meer.

Dit afmelden gebeurt vrij vaak, maar je moet je hierbij wel afvragen of je hier echt goed aan doet. De Nike nieuwsbrief is er eentje waar je je eigenlijk gewoon voor in moet schrijven. De nieuwsbrief van dit grote Amerikaanse sportmerk heeft je namelijk veel te bieden. Lees je deze nieuwsbrief dan:

  • Ben je als eerste op de hoogte van het laatste Nike nieuws
  • Profiteer je van scherpe aanbiedingen
  • Krijg je extra korting op jouw Nike aankopen
  • Kun je gebruikmaken van gepersonaliseerde aanbiedingen

Het eerste punt uit bovenstaande opsomming is wellicht de belangrijkste reden om je aan te melden voor de Nike nieuwsbrief. Nike is immers een toonaangevend merk en meer dan eens bepaalt dit merk de trend. Je hebt trendsetters en je hebt trendvolgers. Wanneer je tot de eerste groep behoort, dan wil je niet alleen als eerste op de hoogte zijn van de Nike trends, maar wil je deze producten ook als eerste kopen en dragen. Je kunt dan eenvoudigweg niet zonder de nieuwsbrief van Nike, omdat deze je laat zien is wat “hot is en whatnot”. Deze “voorkennis” stelt jou in staat om inderdaad die trendsetter te zijn die je graag wilt zijn.

Personaliseren is een ander aspect van de nieuwsbrief van deze fabrikant die we graag bij je onder de aandacht brengen. Personaliseren houdt in dit geval in dat je informatie of aanbiedingen ontvangt die geheel zijn afgestemd op jou als persoon. Deze zijn niet alleen vaak erg interessant te noemen, maar een gepersonaliseerde aanbieding geeft je ook het gevoel dat er aandacht voor jou is als klant. Ook als online shopper ben je iemand en niet zomaar een nummer.

Je ziet dat er genoeg redenen zijn om je voor deze nieuwsbrief in te schrijven. Doe dit vandaag nog, want waarom zou je langer wachten?